esra

Bugun enteresan bir tanışma hikayemizin olduğu Feyzadaydık . Mantar yumurtalaraımın tarfini istemiş bende eşref saatine denk gelmiş biri olarak evimize gelmeyene tarif yok demiştim ...Oysaki tamamen iyi niyetli bir hareketti.Meğerse o sırada kader ağlarını bizim için örüyormuşta haberimiz yokmuş :) Aylar sonra bugün yüzyüze tanışmak kısmet oldu. Bende özellikle son zamanlarda bilhassa dikkat ettiğim şekilde el emeği göz nuru hediyeler götürüyorum buda yüzyüze tanışmamız şerefine Nice To Meet You nam-ı diğer Nayyyz Tuu Miiit Yu pastası .. Ve kaderin ağlarını bizim için örmeye başladığı o mantarlar :)
4 Responses
  1. Joey Potter Says:

    Bende istiyorum yaz deftere. 2 hafta sonraki Cumartesi diyorum ayarla artık ertler misin, rezevasyon mu alırsın adını koyalım gitsin :))


  2. esra Says:

    seve seve .ama ben cumartesileride çalısıyorum iki haftada bir ama akşam olursa yapıp bi yere getiririm sana hediye olarak hemde çay içeriz ? evde ağırlamayıda cok isterim ama zamandı denk getirebılırmıyız emin değilim


  3. Joey Potter Says:

    Bunu yazdığımda Cumartesi çalışmama ihtimalim vardı ama artık yok. Bende çalışıyorum Cumartesileri. Ayarlarız canım onu taşıma sen bir yere. Aklına yaz diye söyledim ben o tarih olsun diye değil o gün olmaz da bugünlerde olabilir de diye :)) Pazarları boşum ben artık ne diyeyim :)En kötü ihtimalle sen bize gelir pastanı getirirsin :)


  4. esra Says:

    cık! olmaz !illede avde agırlıycam :) ayarlarız ama kısa zamanda yapalım organızasyonumuzu...dur sen yapıcaz biz biseyler ayarlıcaz ıns :)


Yorum Gönder